Het vrijwilligerswerk in het Zandvoorts Museum is veelzijdig en gevarieerd. Bij ons zijn er voor vrijwilligers veel mogelijkheden. We zoeken regelmatig rondleiders, gastheren/gastvrouwen, balie- en winkelmedewerkers. Ook zoeken wij mensen die de website kunnen onderhouden, de collectie willen beschrijven, nummeren en onderzoek doen, en actief zijn op social media.

Kom werken bij het allerleukste vrijwilligersteam van Zandvoort

Wij, van het Zandvoorts museum, zijn op zoek naar dynamische collega’s voor de balie van het Zandvoorts Museum.

Wij zouden het leuk vinden om een collega te verwelkomen die:

• Die graag iets vertelt aan de bezoekers over de tentoonstellingen in het Zandvoorts Museum
  • Die gastvrij en liefst in meerdere talen de bezoekers kan ontvangen.
  • Die mogelijk ook in het Zandvoorts museum wil meedraaien als vrijwilliger bij de balie en in onze museumwinkel;
  • Die (eenvoudige) werkzaamheden op de computer kan verrichten;

Het gaat maar om een paar uurtjes per week die je vooraf kunt aangeven. Mocht je niet aan al deze voorwaarden voldoen, geen punt, schroom niet om toch te reageren.

Van belang is:

• een klantgerichte instelling;
  • ben je een teamspeler
  • flexibiliteit;
  • verantwoordelijkheidsgevoel;
  • sociale vaardigheden

Voor sollicitaties of meer informatie kunt u zich wenden tot Ineke de Jong, via mail info@zandvoortsmuseum.nl.

Hoeveel tijd ben ik kwijt aan het vrijwilligerswerk?

Dit hangt af van de werkzaamheden en de afspraken die je maakt met het Zandvoorts Museum. Voor het vrijwilligerswerk van gastvrouw/gastheer of balie, kan je jezelf inroosteren. Voor het meehelpen aan de collectie zijn er vaste middagen per week.

Wat bieden wij de vrijwilligers?

Naast het altijd binnen komen lopen met familie en vrienden, bieden wij onze vrijwilligers:

• Deelname aan cursussen
  • Digitale nieuwsbrief
  • Per 6 weken een vrijwilligersoverleg met hapje en drankje
  • Jaarlijkse deelname aan het vrijwilligersuitje

Voor meer vrijblijvende informatie, neem contact op met: info@zandvoortsmuseum.nl

Wil je ook vrijwilliger in het Zandvoorts Museum worden?

Wil je je ook inzetten voor ons museum? Neem dan contact met ons op via info@zandvoortsmuseum.nl of bel 023 – 205 09 72.

Kaartverkoop

Reserveer alvast een plekje op een dag en een tijdstip waarop het u uitkomt.